sobota, 5 sierpnia 2017

SIERPNIOWY STOS KSIĄZKOWY

Witam.

Zgodnie z obietnicą prezentuje dzisiaj nowy stos książkowy. Paczka dotarła do mnie dzisiaj, szybko rozpakowałam, sfotografowałam i z dumą prezentuję



1. Kości mojej siostry - Nuala Elwood, wyd. Czarna Owca
2. Zapisane w wodzie - Paula Hawkins, wyd. Świat Książki, premiera 10 maj 2017
3. Furia - Michał Larek, wyd. Czwarta Strona, premiera 2 sierpnia 2017
4. Skaza - Zbigniew Borowski, wyd. Znak, premiera 31 lipca 2017
5. Szklane żądło - Bartosz Świderski, wyd. Muza, 19 lipca 2017
6. Zła droga - Mikel Santiago, wyd. Czarna Owca, premiera 5 lipca 2017
7. Ruchome piaski - Malin Peresson Giolito, wyd. Czarna Owca, premiera 2 sierpnia 2017
8. Miasteczko kłamców - Miranda Megan, wyd. Znak, premiera 19 lipca 2017



Dwie pierwsze pozycje zostały wypożyczone, pozostałe to zakup własny. Z prezentowanych tytułów najbardziej interesują mnie Ruchome piaski, które w Szwecji zostały uznane powieścią kryminalną 2016 roku.Choć i pozostałe ksiązki zapowiadają się niczego sobie.
Na stosie znajdują się trzy tytuły polskich autorów - Michał Larek, Bartosz Świderski i Zbigniew Zborowski - dla mnie pisarze jeszcze nieznani. 
Zła droga, to tutuł który prezentowałam w nowościach lipcowych, a dwa kolejne - Miasteczko kłamców i Kości mojej siostry zbierają całkiem dobre recenzje. 
Na końcu książka, o której ze wszystkich tu prezentowanych, było najgłośniej -  Zapisane w wodzie Pauli Hawkins (tak sobie myślę, ile to znaczy dobra reklama i marketing). Postanowiłam dać autorce drugą szansę, gdyż Dziewczynę z pociągu wspominam niezbyt miło, jak dla mnie książka bardzo słaba. Chciałam się przekonać, jak wypadła jej kolejna pozycja, aczkolwiek nie robię sobie dużych nadziei na dobrą lekturę.

Tak oto wszystkie pozycje zastały zaprezentowane i niecierpliwie czekają na swoją kolej do przeczytania. Gdy tylko skończę czytać Lokatorkę, zabiorę się za Ruchome piaski. A Wam Moi Drodzy na bieżąco będę pisać opinie o  kolejnych przeczytanych książkach. 

Pozdrawiam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz