sobota, 22 lipca 2017

KOLEJNY STOS

Witam.

A na blogu stosy rosną.....Książek przybywa mi w zastraszającym tempie, w ostatnich dniach uzbierałam kilka tytułów, w sam raz na kolejny stos. 5 tytułów to nowości ostatnich tygodni, dwa - Belefer i Wzgórze psów, swoją premierę miały wiosną.



STOS MAŁGOŚKI NR 4 

Po kolei:
1. Czas na miłość, czas na śmierć - Agnieszka Pietrzyk
2. Zniknięcie - Caroline Eriksson
3. Odzyskać utracone - Katarzyna Kołczewska
4. Wybór - Samanta King
5. Everest - Odd Harald Hauge
6. Belefer - Katrina Diamond
7. Wzgórze psów - Jakub Żulczyk


Z wymienionej listy najbardziej interesuje mnie Belfer i Wzgórze psów. Kolejne dwa tytuły - Zniknięcie i Wybór są debiutami książkowymi, autor Everestu był w Polsce dotychczas nieznany. Natomiast dwie panie Katarzyna Kołczewska i Agnieszka Pietrzyk są znane i to nawet mocno. Pierwsza ujęła mnie swoją ostatnią książką - Wbrew sobie i choć nie przepadam za literaturą obyczajową, jednak tamten tytuł połknęłam w dwa dni. Z kolei Agnieszka Pietrzyk pisze lekkie, kobiece kryminały, które równie szybko jak się czyta, równie szybko ulatują z naszej głowy.


Moja lista do przeczytania robi się coraz dłuższa, obecnie czytam Najmroczniejszy sekret i faktycznie książka mocno wciąga. Następny będzie zapewne Plac zabaw Larsa Keplera, który to autor jest na mojej osobistej liście najlepszych autorów. Na swoją kolej niecierpliwie czeka też Nina, czyli kobieta po przejściach. Tak więc zmykam do czytania. A już niebawem recenzja Kamienia.

Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz