sobota, 8 lipca 2017

LIPCOWY STOS KSIĄŻKOWY

STOS MAŁGOŚKI NR 2 


1. Dom dla lalek - Lisa Gardner
2. Kamień - Małgorzata i Michał Kużmińscy
3. Światło nie może zgasnąć- Diane Chamberlain
4. Pogrzebani - Graham Masterton
5. Czarne narcyzy- Katarzyna Puzyńska



Drugi stos i takie perełki, na szczycie długo wyczekiwany Kamień. Gdy tylko zobaczyłam kilka tygodni temu ten tytuł w zapowiedziach, wiedziałam, że to moje "must have". Państwo Kuźmińscy są dla mnie odkryciem i uważam, że stanowczo za mało się o nich mówi. Zachwycamy się kolejnymi tytułami, zwłaszcza skandynawskimi, które nie zawsze są warte, aż takiej uwagi, gdy tymczasem, tu na naszym rodzimym podwórku mamy taki talent. Już nie mogę doczekać się tej lektury.

Następnie  Dom dla lalek i Czarne narcyzy, tytuły autorek które wiedzą jak pisać, choć pierwszeństwo ma dla mnie Lisa Gardner.

Na dokładkę Graham Masterton, autor, którego wstyd się przyznać, ale jeszcze nie czytałam. A na koniec obyczajówka, dlatego że nie samym kryminałem człowiek żyje i Diane Chamberlain z kolejnym tytułem w cyklu "Kobiety to czytają".

Nic tylko czytać.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz